Guccikrigen - Jenny Gucci

Tänker inte återge något om vad boken handlar om - baksidetexten kan ni googla fram själva.


Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här boken. Å ena sidan tycker jag att den är bra då den innehåller första klassens skvaller. Å andra sidan tycker jag att det är fegt att skriva en bok som så mycket handlar om en död persons dåliga sidor. Personen ifråga har ju ingen som helst möjlighet till att försvara sej. Efter att ha läst boken är jag inte så sugen på att handla från Gucci längre (som om jag gjorde det innan...) även om Gucci inte längre ägs av familjen.

Underhållande var den iallafall då jag utan några som helst problem läste den sent på kvällen utan att somna.

Läsvärd! Om man gillar skvaller...

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0