Söndag

Hade igår tänkt att skriva ett riktigt vettigt inlägg om vad kommer jag som vanligt inte ihåg...Men det blev som sagt inte av, lilla familjen åkte och storhandlade på Maxi och att göra det allihopa tillsammans tar på krafterna. Dyrt blev det också. Har tänkt fortsätta med det dyra och beställa kläder till Elisia, måste bara visa en underbar bild på henne som verkligen visar vem om är mamma till henne :-)



Känner att det blir absolut inget att vett skrivet här så nu lägger jag ner för dagen, beställer kläder istället - det är jag ju iallafall bra på!

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

det ska ju börjas i tid med skvaller.

2010-03-31 @ 10:43:09
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: bibbi

haha tänkte precis skriva som madde skrev. hon han först. tänkte också säga att jag håller på med din bild men jag ahr jätte mycket att göra just nu...raggar en massa funktionärer till en stor hästtävling.in lätt att få ihop det så tiden går åt till att ringa runt till dom. hoppas du har tålamod med :) kram bibbi

2010-04-01 @ 14:06:35
URL: http://www.nogg.se/indrapindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0