Mera mögel!!

Då börjar denna dag dra sej mot slutet - oj vad det lät positivt!! Men har man varit vaken sen fem så får man vara trött. Fick iallafall en skön start på jobbet, öppnade kvart över 6 och då kom även första barnet, sen var jag själv med ett barn i nästan en timme innan alla de andra droppade in en efter en. Snälla har de varit allihopa också så arbetsdagen kunde inte ha blivit bättre.

Men när jag kom hem blev jag arg! Har tidigare skrivit att det finns mögel i lägenheten och idag när jag öppnade dörren så luktade det även mögel - inte mysigt och inte heller nyttigt. Klok som jag är gick jag även husesyn och glodde på varenda vägg- takskarv i hela lägenheten och "lyckades" hitta mer mögel - dels att det vi redan hittat har växt och även på ett nytt ställe. Öbo är inte populära just nu. Kan tillägga att vi har gått med i hyresgästföreningen. Just nu känns det så jävla snuskigt att behöva bo här, vill bara flytta härifrån!!! För den intreserade kommer bilder...

Har märkt att jag är lite för trött för att lägga upp bilder under veckorna. Tar bilder gör jag däremot! Helginläggen får väl bli överfulla med bilder.

Sängen kallar!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Man förväntar sig ju att Öbo om nån ska ha lite bättre koll på sina hus. Men du har inte hört nåt om sist du klagade?? Förresten så drömde jag att du och Robert hade gift er med bara Roberts släkt och kompisar som gäster. Jag var rätt så sur på dig då för till på råga så hade Daniel och jag gjort slut i drömmen

2010-03-05 @ 12:07:30
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0