Jag övar mej!

På att göra ingenting! och jag måste säga att jag blir bättre och bättre! I ett tidigare liv var jag däremot värlsdbäst på det! Men sen flyttade jag till studentkorridor och höll på att bli tokig för att folk inte plockade undan efter sej och det har hållit i sej. I tid och otid har jag släpat fram dammsugaren och gjort mitt bästa för att hålla husdjuren borta, men igår när vi skulle få storfrämmande så lät jag bli och idag när det är skitväder och jag dessutom fått en massa egentid så har jag hittills låtit bli. Jag har badat och läst istället och nu äter jag glass. Massor med glass!!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Yllva

Skit i dammråttorna det kommer fler dagar. Det lät skönt att ligga i badet och läsa lite i lugn och ro.Tyvärr kan inte jag det har bara dusch så det blir lite svårt.

2010-06-12 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0