Ingen midsommarkänsla

Jag har ingen midsommarkänsla alls idag, jag tror att det kan ha att göra med vädret. Det är inget midsommarväder!! Var är regnet??? Kommer ihåg när jag var liten, det var en period (hur lång perioden var kan diskuteras för det har jag ingen aning om) men det kändes som att det var aldrig snö på julen men alltid snö på påsken, tills det otroliga hände. Det var snö på julen - jag tyckte det kändes som påsk, och det var ingen snö på påsken - jag tyckte inte det kändes som jul (julklapparna saknades) men det kändes heller inte som påsk.

Så att jag inte har någon midsommarfeeling skyller jag det fina vädret - det ska nämligen regn på midsommar! Jag får leva på hoppet om att det bli bättre nästa år. Sen är jag väldigt trött och har mensvärk deluxe men det kan bara inte påverka min icke-existerande midsommarfeeling.

Midsommar i det Erikssonska-Welinska hemmet har iallafall firats med en kort tur till Sannahed för att dansa lite runt midsommarstången och spela bort pengar på chokladhjul. Det tröttnade vi snabbt på. Så då åkte vi hem och köpte godis (och jag bröt dörmed min princip att INTE handla på aftonar - tänk på personalen!! Bättre OB-tillägg får de inte heller, iallafall inte på min tid). Sen gick vi hem och åt lite godis.

Till middag har Robban ätit midsommarmat beståendes av: färsk potatis, knäckebröd och sill. E och jag har ätit pannkaka. Sen kom Thomas och tittade på fotboll å nu är han eventuellt på väg till Spanien, om han kommer iväg återstår att se, eller han kommer iväg men hans resesällskap tror att han ska kunna åka till Spanien utan pass - han har ju körkort. Good luck säger jag.

Ikväll ska vi se på film, kanske det blir en sovmorgon för mej imorgon? Det skulle behövas.

E ville ha macka med hål och så länge hon inte önskar sej något svårare än så så ställer jag mer än gärna upp. Hon sa tidigare idag att hon skulle skicka sina nappar till Tomten så att hon skulle få ett stort paket.

Macka med hål i.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ego-girl är det du eller?

2010-06-26 @ 09:10:28
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0