Förskollärare på riktigt!

Då var pappret påskrivet och klart - jag har numera en tillsvidare tjänst som förskollärare inom örebro kommun. Känns riktigt bra!! Så man kan säga att nu är jag förskollärare på riktigt.

Som jag skrivit tidigare blev det dragkamp om mej och Siri och då gjorde rektorn det enda rätta - hon trollade fram tillsvidare tjänster åt oss :-) Däremot så vet jag inte hur länge jag får vara kvar ute i Mosås men jag har ju som sagt en fast tjänst så blir jag övertalig där går jag gå till någon annan förskola som behöver folk. Men det hoppas jag inte kommer hända utan att det kommer en massa nya barn till Mosås istället så jag får vara kvar!!

Det enda som är tråkigt i Mosås är att vi inte har några riktiga förskolelokaler, det är inge kul att bedriva förskoleverksamhet i klassrum. Skittråkigt om jag ska vara helt ärlig! Tur att barnen är helt underbara istället, jag har ju hellre den kombinationen än underbara lokaler och hemska barn...

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej vännen!:) Grattis till din tjänst! Måste vara hur skönt som helst! Hoppas att du och familjen mår bra annars, verkar som det på bloggen iaf :)



Ha det superbra!



Kram på dig!

Alexandra

2010-06-28 @ 20:54:47
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis!! Måste vara skönt att slippa söka nytt jobb en gång i halvåret.

2010-06-30 @ 08:50:49
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0