E städar

För bara en liten stund sen kom E springandes i full fart och nästan skrek åt mej: Mamma det är dammigt!! (som om jag inte visste det?), men det kan man ju inte svara, lite pedagogisk måste man ju vara så jag svarade: Vill du ha en dammtrasa? och det ville hon. Hoppas det håller i sej när hon blir stor!!

Så nu har hon dammat av benen på barstolarna, jag tror aldrig det någonsin bilvit gjort? Jag kan iallafall inte komma på att jag har gjort det. Sen så dammade hon lite vid tvn också och det tackar jag för. Själv tog jag tag i soffbordet, men då E inte har blivit så haj på kameran än så finns det inget bildbevis - ni måste helt enkelt tro mej.

Skönt att jobbveckan är slut! Bara två veckor kvar, längtar lite efter min första riktiga semester!! Eller riktigt riktig är den inte heller i.o.m att det blir ett glapp på sex veckor mellan vikariaten, men det blir den första sommaren sen jag gick i gymnasiet som jag får ledigt mer än två veckor på raken när det är sommar!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0