Bom, pang, smäll....

Då var det smällt igen...Igår när jag kom hem från jobbet var det en fet jävel som hade snott våran parkeringsplats varpå jag ställde mej precis bakom och väntade...När den feta muppen kom bad jag honom dra åt helvete och han bad så hemskt mycket om ursäkt och sa att han var väldigt ledsen. Jag svarade att det hoppas jag verkligen - arg var bara förnamnet på mej!! Och så skulle jag vara juste och flytta mej så att den feta jäveln kom ut självklart ska man titta i backspegeln men det gjorde jag inte så PANG sa det...

Tur i oturen var att det blev i princip inget på den andra bilen, så det skulle inte bry sej om att laga det lilla det blev. Att det finns så snälla människor!! På Robbans bil blev det lite mer...Lite trasiga bakljus behöver bytas och lite omlackering kommer att behövas.

Det roliga var att jag var på anställningsintervju igår och som det verkar nu är det dragkamp om både mej och Siri på jobbet, Siri vet jag att det är kamp om och av vad jag hört via ryktesvägen "har de börjat rycka i Stina också" så då borde intervjun gått bra. Helt plötsligt har jag och Siri ett läge där vi kan förhandla och som det ser ut nu blir det en trygg utgång för oss. Det tycker jag låter bra. På måndag vet jag mer.

På kvällen grillade vi hos Henke och Simone och det var trelivgt. Vi tittade även på fotboll så nu kan t.o.m jag säga att jag har tittat på det dära VM:et som pågår. Till Simones stora olycka åkte Danmark ut.

När jag och E kom hem märkte jag att hon var riktigt trött och såg min chans till att hon skulle få testa att sova utan blöja. När vi testat tidigare har hon inte somnat men nu när hon var så trött så slocknade hon på minuten. Ingen olycka skedde under natten heller. Så nu kommer det jobbas på att alltis somna utan blöja.

Trevlig midsommar!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0