Typ efter

Solen kom så städning avbryts det kommer därför inga efterbilder nu.

Men jag har:
- Dammsugit
- Tvättat och häng en maskin, maskin nummer 2 tvättas nu.
- Plockat bort en massa skräp från diverse bord.

Kvar:
- Byta lakan och bädda sängar.
- Damma.
- Lite mer "finplock" dvs. sortera högarna jag lagt ihop med saker som låg på bordet. Det finns en Stina-hög och en Robban-hög och en hög med foton, dels de som sitter i pärm men där pärmen inte har hittat till bokhyllan och dels de som ligger kvar i papplådan man får dem i, de ska alltså hitta in i pärmen först.
- Vika tvätt och lägga in den där den ska vara, gäller även han den där jag bor med. Ibland funderar jag på att skaffa en stor STOR kartong där han kan ha sina kläder...Eller så tar jag helt enkelt betalt för att lägga in dem. Jag anser att han inte är ett litet barn utan bör lägga in sina kläder själv (de få gånger han viker ihop tvätten brukar min tvätt ligga i en vikt hög på sängen för han vet inte var han ska lägga dem...svårt att titta i lädan och se vad som redan ligger där och sen fylla på?).

Sen är det väl bara att börja om igen?

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0