Nakenfisar i parken, okej eller inte okej?

Dagen idag har bjudit på fint väder och jag och E passade då på att bada i Stadsparkens plaskdamm. Tog en rad med bilder men det är inget ni får se nu då jag sitter i badrummet och bloggar (E badar). Lite sur är jag även över en bild. Jag tog en riktigt bra bild på E, en ansiktsbild, och så ser jag i bakgrunden en lite naken snorunge. Den nakna snorungen förstörde liksom bilden, hur kul är det att förstora upp och rama in en fin bild med en rumpa som bakgrund?

Vidare kan jag heller inte förstå hur man som förälder låter sitt barn springa naken? Okej hemma i trädgården men på allmän plats? Jag skulle aldrig låta E springa runt naken i en lekpark, varken i plaskdammen eller i lekdelen. Risken för fula gubbar och annat slödder är för stort. Mamman till barnet vars rumpa fastnade på bild verkade bry sej mer om sin väska än ungen. Väskan var med överallt men ungen löpte fritt.

På väg hem somnade E och klockan var då endast 2 så det måste vara nytt rekord! Hon har blivit expert på att somna på sena eftermiddagen och sen vara vaken halva natten. Ikväll kanske man har turen att hon somnar vid nio - det är önsketänkande iallafall ;-)

Det märks i besöksstatistiken att det är fint väder, läste i en lite mer känd blogg igår att besöksantalet hade minskat med flera tusen, här kan jag säga att besöken har minskat med flera stycken. Lite skillnad.


Madde: Självklart får du eller Daniel ha kalas här men då får inte hela Daniels släkt komma, bara hans mamma.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hans pappa då?

2010-07-06 @ 08:01:36
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0