Jävla regn

Regn, regn, regn och jävla regn!! Sluta regna!! Ge mej solsken och badväder. 27° strålande sol och en pool - det gillar jag. Inte det här jävla regnet. Imorse var det hur fintväde som helst och strålande sol! Då passade det...Kan det inte regna nattetid istället??

Sen till ett annat problem. Mina födelsedagspresenter. Jag tycker inte om att få kontanter. Tycker verkligen inte om det! Dels går pengarna ofta till annat så det känns inte riktigt som om man fått någon present alls, dels kan jag tycka att det är lite klent. Det är inte särskilt svårt att köpa något från en lista, att åka till IKEA (det var därifrån jag ville ha saker) är ingen större ansträning då vi alla bor relativt nära. Är jag inte värd det besväret? Är man nu så lat att man inte orkar göra sej besväret att köpa mej en present jag önskar mej så kan man väl sätta in pengar på kontot istället? Då slipper man ju gå å ta ut pengar!

Idag var jag iallafall och skulle handla det jag önskade mej, men så blev det ju inte. Lite ramar blev det men inga hallmöbler. Det känns liksom inte lika kul att köpa presenten till sej själv som att kunna säga att den har jag fått av XX. Nu får jag istället säga: Jag fick 200 av XX och det åkte jag och E å badade för...

Som sagt lite ramar blev det och lite kläder. Hittade äntligen ett par jeansshorts till mej! Bara för det så regnar det...Jävla regn!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GNÄLLSPIK!!!!

2010-07-17 @ 18:09:28
Postat av: Madde

Fan vad du gnäller, men jag förstår vad du menar och jag försökte ju ialf fast det blev ju inte så bra ändå.

2010-07-17 @ 20:17:38
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med - vilket jäkla gnäll!! Otacksamt som f-n.

2010-07-18 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0