Göra idag?

Jahopp, moln - igen! Jävla väder. Visst är det bra med regn och att det blir lite svalare men det är bara sommar en gång om året och då vill jag ha sommarväder!! Det blir med andra ord inget bad utomhus idag så nu vet jag inte vad jag ska göra...

Har ju haft planer på att göra en storstäd när vädret tillåter, och hittills när vädret har tillåtit så har jag städat. Men det har bara jag varit jag som städat, det tycker jag är egoistiskt av han den där som inte hjälp till. Så nästa gång det ska städas ska han hjälpa till annars får det helt enkelt se ut som fan. Jag är ingen oavlönadslav. Men då han den där jag bor med ligger och sover känns det inte aktuellt att dra igång nåt städande nu. Inte för att inte störa honom utan för att han ska hjälpa till.

Så det blir väl till att fixa ramarna jag köpte igår och sen ge E ett plåster (hon börjar bli beroende...), boka tvättid, sen vet jag inte alls vad jag ska göra... Förslag?

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0