Glasögonen

Värmen är underbar men trött blir man! Och det är bra för då sover E middag :-)

Igår blev det ett besök till Unden, tillsammans med Henke och Simone, det blev även en grillning med dem på kvällen. Så fort vi satte oss i bilen för att åka dit började E prata om att hon ville ha isbitar. 


Robban och E. Tyvärr finns inte jag med på bild då han den där på bilden inte tog några bilder på mej.

Idag har jag och E varit till Gustavsvik och till Hästhagsbrottet som det så vackert heter. E tycker det är hur kul som helst att bada och idag upptäckte hon hur kul det är att bada med flytväst så en sån kan behöva införskaffas.

Själv har jag uträttat lite mer än att bara bada idag. Vid halv 10 satte och E oss på cykeln och trampade upp på stan och besökte specsavers för att hämta ut mina glasögon, varmt var det men nu har jag mina glasögon så nu ska det föreställa att jag ser. Visst ser jag bättre men snurrar jag runt blev jag helt snurrig (värre än förut). Men det känns skönt att se vad det står på skyltarna när jag kör bil.

Glasögonormen med linne som sitter snett. Observera att det är två par olika glasögon.

Det dåliga med glasögonen är att jag ser 10 år äldre ut. Så nu går det nog inte lika bra att presentera sej som 23 längre, 33 tänker jag däremot aldrig presentera mej som. Kanske får börja med 24, 25 eller nåt.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag tycker att du passar bra i glasögonen,snygga är dom också.Du ser inte äldre ut, det inbillar du dig bara. SNYGGT!!

2010-07-12 @ 22:47:20
Postat av: bibbi

jag tyckte också att du passade jätte bra i glasögonen. det kändes som om du har haft glas ögon hela tiden så jag tänkte inte på det förrän du sa att du precis hade köpt dom. ha det så gött i värmen!

2010-07-13 @ 10:39:47
URL: http://www.nogg.se/indrapindra
Postat av: Alexandra

Jag tycker att du ser väldigt klok ut :) Jag tycker personligen att det är snyggt med glasögon och du passade väldigt bra i dom! :)

2010-07-13 @ 20:57:38
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker om brillorna Stina och speciellt om det gör dig till en bättre bilist i trafiken ;0)

2010-07-15 @ 15:40:05
URL: http://marykayjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0