Glasögon :-(

Då har jag varit hos dokorn och inte vilken doktorn som helst, nämligen ögondoktorn! Optikern. Det gick inte så bra som jag trodde...Tydligen kör jag bil olagligt...-1,75 på ena ögat och -2,25 på det andra, det vänstra tror jag var lite sämre. Brytningsfel hade jag också. Dyrt blev det också. 2200.- för synundersökning och glasögon, själva synundersökningen och glasögonen var inte särskilt dyra men de rekomenderade ett antal behandlingar på glaset så att de ska hålla bättre och då blev det dyrt :-( så om du har en slant över kan du ge den till mej.

Nu sitter E och tittar på Pippi, hon ska äta mat och sen börjar vår väntan på han den där med bilen (vi råkar ju bara ha en (harklar mej och spelar oskyldig)). Sen ska vi åka och bada!!

Madde: Jaså nu är jag med, nej han får inte komma. Det var bara Robbans mamma som var hos dej därmed får bara Daniels mamma komma.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du skulle ha tagit recept och beställt ögon på internet, då hade du kommit billigare undan.... Fast nån måste ju handla av optikerna så de överlever.

2010-07-07 @ 12:11:05
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad jag kommenterar idag... Det jag skulle säga är att Daniel har varit medveten om att jag har tyckt att det varit jobbigt när han sagt så och han har också tyckt det varit jobbigt när folk frågar och mest sagt så för att de ska sluta fråga. För innan vi försökte skaffa barn så tyckte Daniel att det var jobbigare när folk frågade hela tiden än vad jag tyckte. Hur som helst så har tjat från omgivningen inte var lätt för någon av oss. Jag tror jag fick fram det jag ville ha sagt. Och du är ialf helt oskyldig från att ha tjatat.

2010-07-07 @ 14:01:12
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0