Utlovade bilder

Här kommer det lite utlovade bilder på diverse kläder som har inhandlats. Dessvärre hade jag det überfula påslakanet i sänget (som är hur slitet som helst men jag är fär snål för att slänga det, använder det så ofta som möjligt för att det ska gå sönder så jag kan slänga skiten med gott samvete), så kläderna ser inte så snygga ut som de kunde ha gjort.



Svart tröja och randig tröja från HM det andra från POP ser nu att jag glömde att lägga dit linnena jag köpte på HM men det var bara vanliga baslinnen så ni dör nog inte.



När jag beställde LillaPrutts födelsedagspresent från Villervalla så köpte jag även detta på rean. Tråkigt nog fanns det inte i 92 så det blev i 98 och det är JÄTTESTORT på henne! Hon har provat tröjan och kjolen - kjolen åkte ner hela tiden (det gör även jeanskjolen hon fick när hon fyllde, stl 92 på den) så att sätta bälte i denna tror jag kommer se väldigt illa ut. Kläderna får helt enkelt vänta till hösten, eller ett helt år kanske? Damen har ju inte växt alltför raskt hittills.

Nej nu är det sängen som gäller, ska upp kl 5 imorgon å öppna...Finns väl roligare saker än att gå upp så tidigt, fördelen är att jag slutar kvart över ett så då får jag åka hem å pussa på min LillaPrutt :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Se det positiva med att hon inte växer, du kan ju använda kläderna längre och det blir inte lika dyrt.

2010-01-21 @ 22:47:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0