Min underbara dotter

Så då ska jag försöka mej på ett inlägg som är lite roligare än det förra men först en uppdatering av vad som hänt. Jag hade ju tänkt att slänga dillköttsingredienserna men snäll och omtänksam som jag är så lagade jag maten åt honom resultatet vet jag än inte hur det blev. Han den där jag bor med är en otacksam sak som inte ens har smakat på skiten utan den står i en bunke på bordet, men men nu har han satt ribban. If he can do whatever he wants then I can do the same! Det är som sagt han som har lagt ribban inte jag. Nu är det slut på curlandet av honom nu är det dags att han växer upp!!

Nu till det roliga. Jag är ju som sagt mamma och har världens underbaraste dotter och som många andra mammor skriver jag mer än gärna om hennes framsteg och visar bilder på hur söt hon är.



Här pärlar hon pärlplatta för första gången :-) Idag har vi pärlat lite till hon har dock inte gjort färdigt någon än. Hittills har hon satt dit 10 pärlor eller nåt innan hon tröttnar. Jag däremot har pärlat massor!! Fast jag har inte strukit någon utan hällt ut dem igen så att pärlorna inte ska ta slut. Det är fan svindyrt med maxi-storleken!! Men den första hon lyckas göra färdig ska strykas och sparas. Har upptäckt att pärlorna är bra till att träna färger på. Idag har hon hållit upp pärlorna innan hon pluppat dit dem och då har jag sagt pärlans färg och hon har upprepat så duktigt så. Inte det bästa uttalet men den bästa ansträngningen och det är det viktigaste :-)



Fredagens outfit. Tröja, tights och stumpor från PoP (inhandlades så sent som i torsdags) och kjol från Villervalla (som fortfarande inte har släppt den nya kollektionen!!!). När jag hämtade henne från dagis hade hon dock ett par fleecebyxor på sej då hon hade kissat på sej och sen varit bestämd med att det var just de byxorna hon skulle ha.



Till vänster förmiddagens kläder beståndes av tröja från Villervalla, jenas och strumpor från HM. Eftermiddagens kläder till höger, allt från HM. Anledningen till klädbytet är att vi efter lunch gick till ICA och hämtade ut paker, självklart skulle damen då ha de nya kläderna :-)

Blev tillsagd att nu börjar filmen, hmm, vilken film undrar jag men det fick jag inget svar på.

Ordbajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt hon är!:) Hoppas verkligen att din dag på jobbet varit ok å det fixade sig med vikarier!!Tänker på dig! kram!

2010-02-01 @ 12:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0