Han den där jag bor med

Nu hade jag här tänkt att bjuda er på ett inlägg innehållandes bilder på Elisia då hon pärlar och hennes olika outfiter för de senaste dagarna. Men jag är för arg på den där jag bor med då han är är helt sjukt lat!!

Jag har haft uppe till diskussion tidigare, med honom alltså, (dvs han är medveten om att jag kommer att skriva det så det kommer inte som någon överraskning för honom). Av någon anledning så är det alltid jag som ska gå till honom oavsett om det är han eller jag som vill något. Vill han mej något så skriker han rakt ut i det rummet han befinner sej i tills jag kommer, vi hade ju här kunnat fortsätta att sitta i varsitt rum å skrika åt varandra men det känns så dumt då Elisia blir både ledsen och rädd. Det har han dock inte förstått. Idag blev hon även förbannd eftersom att hon inte hörde Saltkråkan då det blev en massa skrik.

Om jag vill något så finns det inte en chans att han kommer utan då är det jag som ska komma. Det är visserligen inte ett problem för mej då jag har vett att fatta att om jag vill säga honom något så är det upp till mej att gå till honom att berätta det. Däremot så kan jag inte förstå varför jag ska gå till honom om det är han som vill något!! Framförallt inte efter ytterligare en söndag då klockan har hunnit blivit halv fem och han fortfarnade inte har tagit sej upp ur sängen - förutom för att hämta chips som senare ätes i sängen, som sen får bäddas av mej om det inte ska vara fullt med chipssmulor i den. Jag är med andra ord skitsur!! Det allra bästa vore om han åkte långt bort och inte kom tillbaka på ett bra tag!!

Det han skrek att jag skulle göra idag var att googla på dillkött recept vilket jag också gjorde. Sen tyckte han att jag skulle ha koll på exakt vilket recept som skulle användas...jag äter inte ens dillkött. Då tyckte jag att han kunde komma och själv titta men det föll inte herrn i smaken utan jag skulle tydligen skrika alla ingredienser så han hörde för att se om det var rätt. Detta tycker jag för det första är helt idiotiskt framförallt då det skrämmer LillaPrutt för det andra för att han inte är något barn utan han gott gå upp själv. Men nu skiter jag i det nu ska jag gå ut i köket och göra pannkakor till mej och Elisia och slänga köttet som var tänkt till dillköttet för det kommer ändå aldrig att bli gjort. Att mat kostar pengar har han den där jag bor med inte heller förstått...Sen att jag har satt mej vid datorn för att jag vill göra något har han heller inte fattat utan jag ska tydligen vara nån jälva passupp på honom. Sjukt trött på det!!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0