En massa bilder

Så då ska jag se om jag klarar av att åtsadkomma något vettigt här idag, det var ett tag sen det visades lite nya bilder så det tänkte jag göra idag (jag har med andra ord inget vettigt att säga). Det kommer även att visas bilder från nyår, där jag tyvärr inte lyckads fånga hela mej på bild så det få bli en annan gång.



En liten tjej som åker pulka utan att hålla i sej, hon tittar på hur de störra barnen gör sen gör hon likadant. Numera slänger hon sej i snön efter nästan varje åk och säger Ojojojojojoj!!!! det har jag tyvärr ingen bild på...





Outfiten under ytterkläderna bestod av kläder från Villervalla :-) Hade tänkt köpa födelsedagspresent till lilla prutt därifrån men jag hade helt missat deras rea så nästan allt jag ville köpa var slut. Fick ihop lite slut. En tröja och en jeanskjol till present, tröja, strumpbyxor och manchesterkjol att växa i - den storleken jag helst ville ha var slut så då fick det bli lite större.

Bilder från nyår:



Vi körde någon lek som gick ut på att man la en kortlek på en tom flaska och så skulle man blåsa ner ett kort. Blåste man ner mer än ett kort fick man dricka tre klunkar, blåste man ner alla kort fick man dricka hela glaset. Här är det Kim som blåser och om jag inte minns fel så fick han dricka hela glaset en gång.



Thomas har lite speciell stil när han blåser...kommer inte ihåg om han fick dricka hela glaset eller inte. Det beror inte på att jag var full utan på att jag har ett kasst minne.



Dennis blåser - han fick dricka hela glaset tre gånger, fast första gången fuskade han. Han slog ner korten med handen, påstod att han var törstig...



Robban blåser, tror att han drack hela glaset en gång men jag är inte säker.



Niclas blåser - han fick dricka hela glaset en gång, tror jag, hmm mitt minne är verkligen inte som det ska...Eftersom att det bara var jag som tog kort så finns det ingen bild på mej när jag blåser :-)



Detta kan vara en bild som togs straxt efter det att Robban druckit hela glaset. Hade även tänkt att bjuda på lite bilder från fyrverkerierna (för er som inte vet hur det ser ut) men Robban filmade hela spektaklet istället och det har jag ingen aning om hur man lägger in.



Efter tolvslaget var det dags att gratulera Dennis på födelsedagen. Nästa år fyller han 30 så då räknar jag med en betydligt större nyårs/födelsedagsfest. Lite glas rikare blev han.



Då var bilderna från nyår slut och min lilla prutt har kommit hem igen!! Här har jag sytt en bärsjal till hennes docka :-) kläder är från Villervalla - stjärnor och hjärtan är populära just nu.



Dagens poutfit, tröja med fickor med hjärtan på och randiga strumpbyxor, allt i rosa :-)

Har man ingen napp får man ta hela handen :-)

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad gulligt med bärsjalen, men du missade ju en massa kort från mitt kalas.

2010-01-04 @ 18:04:23
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0