Syster yster börjar nytt liv

Då har min ena kära syster yster börjat ett nytt liv. Galningen har börjat springa!! Måste nog ta lite tester på henne för det är inte friskt...Fast jag önskar att jag kunde säga att jag är bättre själv.

Jag hade tänkt att börja nytt liv för ett par veckor sen. Det började bra med att jag köpte ett budgetkort på Gustavsvik, dvs jag betalar nu bara 20,- varje gång jag vill simma och hör och häpna jag har hittills varit där en gång!! Och då blev det inte mycket simmat för jag hade glömt ta med axelbandet till överdelen och det var inte så lätt att simma med en arm ty den andra behövdes till att hålla i överdelen eftersom att jag inte ville flasha upp mej. Men än bättre är är att jag har underbart bra ursäkter till att inte ha varit där.

Jag har tänkt att simma varje måndag efter jobbet, jag slutar ändå sent så det är Robban som hämtar LillaPrutt då tycker jag att det är en utmärkt tid för mej att fylla bassängen, Robban håller med. Men förra måndagen åkte Robban till Göteborg för att jobba, så då kunde jag inte simma. I måndags så börjde jag känna av att jag var på gång att bli sjuk och då kändes det lite dumt att åka å simma. Det tycker jag var ett klokt beslut då jag trots skippad träning likt förbannat blev sjuk. Så nu sitter jag är med en rinnande näsa, en ond hals, ett ont huvud men jag tror att jag är feberfri! Jag har iallafall inte lika mycket feber som igår.

Anledningen då till att jag och min ena syster yster bröjar nya liv är för att vi ska vara brudtärnor när vår äldsta syster yster gifter sej i höst, så vi har ju ett tag på oss som tur är. Men men, blir det inte tid till att åka å simma får jag väl sätta på någon av mina aerobicdvds med Carmen Elektra så kan jag och LillaPrutt träna tillsammans.

Nu hade jag också tänkt på att bjuda på en dagens outfit på LillaPrutt men snurrig som jag är så blev det inget kort taget imorse, kanske det blir det i eftermiddag. Själv har jag en lila mysvelourdress från HM på mej. Ni kommer dessvärre inte att bjudas på någon bild.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har också börjat fundera på om jag är frisk....

2010-02-17 @ 10:19:21
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0