Ordbajs.

Då var melodifestivalen avklarad för den här gången och ikväll var det ett mycket mycket bättre startfält än förra gången. Halvnöjd är jag med de som gick vidare. Jag hade en favorit innan och fick en till när jag tittade. En gick direkt till Globen och en till andra chansen.

http://www.youtube.com/watch?v=SnDHerezfcY

Den andra har inte kommit ut men det var iallafall Alcazar. Dem kan man lita på i alla väder, de levererar det jag vill ha. De är ungefär som E-type, har hittat sin grej och kör på den.

Sen har vi en gårdagens outfit på LillaPrutt



Villervalla från topp till tå :-)

Måste säga att mina systar är för goa. Sofia och Madde jag vet att ni kan köra bil i dåligt väder, vad jag vet är det jag som stått för mindre mindre bra körprestationerna i familjen?? Och jag håller med om att idag var det inte det ideala körväglaget å måste man inte köra bil bör man låta bli.

Madde: Provat klänningar med dej skulle vi ju göra iallafall. Hur ska vi annars hitta en trasa till dej? ;-)

Börjar känna att detta inlägg är osammanhängade och helt innehållslöst så då tar jag och avslutar nu.

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0