Där blev jag lurad

Där blev jag lurad att tro att LillaPrutt började bli frisk bara för att hon tog tid på sej somna igår...Hon har vaknat många gånger inatt och hostat och hostat...Var iofs pigg när hon vaknade men tempen visade 38,1 så nu vet jag att hon kan vara pigg med feber (fast det visste jag redan) hostandet har fortsatt *suck*. Redan halv 11 kom hon och sa att hon ville äta - åt lite, men mer än ingenting. Vid 11 börjar hon bli hur gnällig som helst så då försker jag få henne att äta lite till men det var tvärstopp. Halv 12 sov hon och hon sover fortfarande och så länge sover hon inte om hon är frisk, oftast så sover hon inte alls på helgerna. Så sjuk det är hon. Hemma imorgon också med andra ord.

Måste erkänna att jag börjar bli lite uttråkad av att vara hemma, vet inte ritkigt vad jag ska göra! Nu har jag t.o.m städat badrummet - innan det blev döskitigt!

Nu har vi iallafall löst barnvakt till på lördag om hon är för sjuk för att följa med och bowla. Min kära familj har nämligen fått för sej att vi ska bowla allihopa och smart som jag är styr jag upp det hela så att det blir när Robban fyller. Då kan nämligen min familj passa på att gratta honom vid bowlingen, vi är ju ett par styckna och vi bor bara i en trea så det blir så jäkla trångt när alla kommer + att det blir mindre att städa före och framförallt efter!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0