Dagens bilder

Vet inte riktigt om det är tvätt i kombination med dålig ventilation eller om taket hållar på att rasa men nu är taket i köket blött - där det varit blött tidigare. Inte bra öbo...

Tog en fin vinterbild på Elisia förut. Man kan väl påstå att det finns en del snö nu...Och glad är jag för det :-)



Alla ytterkläder är från Pop utom mössan som är kusin Antons gamla som min syster Sofia har gjort. Om det är möjligt skulle jag gärna vilja ha en själv - en rosa :-)



Dagens outfit tröja, tights och strumpor från Pop och kjol från Villervalla och samma blir det imorgon för idag har varit en "olycksfri" dag :-) flätan skulle också vara med på bild och det var den enda bilden som hon stod stilla på. När jag skulle ta de andra bilderna sprang hon runt som en liten dåre.

Som vanligt skulle hon inte sova middag idag men bädda ner sej det ville hon...



Att hon inte sovit middag gör att hon nu är hur trött som helst, så trött att hon somnade på Robbans arm förut. Så då var det bara att skaka liv i henne, i med mat och ner i badet där hon nu är med Robban och ropar: Mamma gom! Så jag tror att hon vill komma upp...Hoppas hon vill ner i sängen också.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Så hon somnade inte i docksängen??

2010-02-21 @ 18:22:14
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: fia

Du får väl virka en mössa. Jag har mönstret nånstans bland gömmorna.

2010-02-21 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0