Trött trött trött

Det är tisdag kväll nu, eftermiddag om du frågar en del - sen sen kväll om du frågar mej. Jag är helt sjukt trött det känns som om det vore en fredagkväll. För tillfället känns det riktigt tungt att det bara är tisdag och jag har just nu ingen aning om hur jag ska orka vara vaken till DH sen klockan 21.

Angående Desperate Housewifes så är jag helt övertygad om att Sam, som dök upp i förra programmet, är son till Brees döda exman Rex.

Och angående tröttheten så gör detta inte saken bättre...

Nu ska jag fylla diskmaskinen, äta glass och virka, tvätten förtränger jag till en annan dag. Man får det som sagt inte roligare än vad man själv gör det till.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag lovar dig att om du plockar in tvätten istället för att virka så kommer du må mycket bättre. Eller så får du skaffa dig ett stort hus att gömma tvätten i.

2010-04-21 @ 09:29:01
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0