Nystädad balkong :-)

Som rubriken lyder:



Hade även städhjälp av en liten pyjamastjej - som tyckte det var kul att hälla ut vatten, så nu hoppas jag på att det inte kommer klagomål från grannen under...Att balkongen är helt tom beror på att Robban och Thomas är och köper nya balkongmöbler! De vi hittills har haft i plast har varit här provisoriskt i två år...Thomas är dock lite dyr i drift, helt plötsligt skulle vi ha trall på golvet också.


Thomas hade även med sej två slappishundar så Elisia är i himlen och har gått runt och tjatat om att hon vill ha en egen hund. Mitt svar är: Gå å fråga pappa/Gå å tjata på pappa.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra när man får städhjälp av de små! Min sin hjälpte mig med att putsa fönsterna idag. :)

2010-04-04 @ 18:16:45
URL: http://www.glawe.se/blogg
Postat av: Madde

Det är bättre med katt. Men hundarna var riktigt söta.

2010-04-05 @ 07:53:13
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0