Kärlek

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6434247.ab

Visst är det så. Bebisarna är den nya skrytfaktorn och jag skryter mer än gärna om mitt lilla barn. Mitt lilla hjärta som jag är så oerhört stolt och glad över. En liten tjej som många gånger gör mej helt tokig då hon inte lyssnar men som gör mej så lycklig så det finns inte. Ingen kan göra mej så glad och lycklig som hon och det vill jag alla ska veta. Jag tycker att hon är den sötaste som finns och det vill jag att alla andra ska se också.

Det var jobbiga beslut att fatta när jag upptäckte graviditeten och som jag sagt tidigare har det inte alltid varit lätt med det har alltid varit värt det! Hon är mitt allt. Därför finns hon med i min blogg.

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0