Innehållslöst...

Det känns som om jag har haft en ritkigt slappiseftermiddag men när jag ser tillbaka på den så inser jag att en del vettigt har blivit gjort. Jag har vikt lite tvätt, tömt och fyllt diskmaskinen, tvättat en ny tvätt (tvätten här tar aldrig slut) och jag har dammsugit köket, hallen och delar av vardagsrummet. Jag har däremot inte lagat någon mat, jag åt massor på jobbet, Elisia har ätit rester (potatismos och fiskpinnar, hennes favorit) och Robban ville inte har någon mat sen ikväll när han kommer hem. Måste säga att efter det att Robban upplös mej om att han inte behövde någon mat så blev resten av eftermiddagen mycket ljusare. Virkat har jag gjort också.

Haha Madde, jag mår inte ett dugg bättre av att vika tvätt. Det är roligare att virka och jag lovar dej att det mår jag bättre av!

Nu är det dags att stoppa LillaPrutt i sängen och sen kanske jag vrikar lite till. Hade först tänkt vika lite mer tvätt, men det som är kvar är dels Robbans och han lägger ändå inte in sina kläder så de kan lika gärna lilla kvar i soffan som på golvet i sovrummet. Resten är lakan och handdukar och som det känns just nu kan de lika gärna ligga kvar till helgen då det är dags att byta.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men du fattar ju inte, man mår bättre efteråt när man har gjort såna dära tråkiga saker.

2010-04-22 @ 09:10:25
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0