Baktanke?

Min älskade lilla tjej har lärt sej att somna själv!! Jag tror jag är i himmelriket! Tror vi började träningen för drygt en månad sen och sen ca 2 veckor tillbaka somnar hon själv helt utan problem, jag brukar få gå in å stoppa om henne efter ca 5-10 minuter för av någon underlig anledning ska hon inte ha täcke från början. Nu hade jag inte något emot att ligga bredvid henne tills hon somnade - så länge det tog 20, max 30 minuter, men när det ibland tog 2 timmar så var det lite tröttsamt...

Här skulle jag kunna ordbajsa på om hur min arbetsdag och eftermiddag har varit men i dagsläget känns det rätt så ointresant. Jag kommer heller inte på någon vettig, rolig eller underhållande formulering till det så då får det vara.

Fast jag skickade ett roligt sms till Robban när jag åkte hem, jag kan periodvid (alltid) vara väldigt dålig på att visa hur mycket jag tycker om honom, så jag skrev helt enkelt: Jag älskar dej! och får svaret: Jag älskar dej oxå! Vad e det nu du har i åtanke? :-) å då är min undran: måste man ha något i baktanke bara för att man säger jag älskar dej? Jag har gjort många snälla saker mot honom när jag haft saker och ting i åtanke men jag har aldrig sagt jag älskar dej å haft något i åtanke. Nu har jag visserligen tänkt exprementera lite med hans blomma men det hade jag gjort ändå. Utan älskar dej eller inte.

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0