Så mycket fint!! I need help!

Fick en liten HM-katalog idag och jag hittade så mycket fint!! Kanske behöver jag gå om den där ekologikursen. Det är ju knappast ekologisk hållbart att köpa nya kläder hela tiden, men de är ju som sagt så fina!! Jag vill ju ha dem!



Tänk er dessa kläder på mej! Helt underbart. Riktigt snyggt att "toppa" det hela med dessa skor


Inte för att jag kan gå i klackar, men drömma kan man :-) I katalogen hittade jag även en snygg väska och ett snyggt bälte att ha till mej det hittar jag inte på hemsida så de blir det tyvärr ingen bild på.


Fastnade för den här jackan också. Det är lite synd att man inte kan få allt här i världen. Det jag ville ha från den här katalogen skulle gå på 1554.-, då är det inräknat två par tights som inte finns med på bild här.

Jag har dom pengarna nästa månad, problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska prioritera. Badrumsmöbler eller kläder? Badrummer skriker efter en kommod och ett högskåp. Just nu har vi två små skåp och det jag har svämmar över. Det är mer regel än undantag att det trillar ut något så fort jag öppnar det. Det skulle ju vara bra att betala av IKEA också. Så nu ni som läser, vad ska jag lägga mina pengar på?

--Kläder--Badrumsmöbler--betala av IKEA?

Help me!!!!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Svårt val, jag förstår ditt dilemma! Min förnuftiga hjärna säger avbetalning på Ikea, min spontana hjärna säger kläder. :)

2009-09-02 @ 21:36:44
URL: http://enmynta.se
Postat av: Madde

Du kan få låna en låda i vårt badrum och sen köper du kläder för hälften och betalar lite på Ikea. Kom sen ihåg att den ni kanske ta bostadslån kan ni behöva lägga handpenning kontant så då kan det ju vara bra att spara också.

2009-09-03 @ 10:13:26
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Förresten så skickade jag efter 3000 från HM i förra veckan

2009-09-03 @ 10:14:53
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0