Ordbajs

Det var ett tag sen det blev ett nytt inlägg till här, jag skyller på den förbannade C-uppsatsen - den förstör mitt liv!! Vore det inte för att jag var en fattig student så skulle jag mer än gärna betala någon för att skriva den. Ska försöka att tänkte positivt nu, med andra ord inte tänkta på uppsatshelvetet. Jag är glad över att jag skriver med en väldigt motiverad tjej annars hade det aldrig gott.

Annars då? Jag har världens underbaraste dotter! Som avslutade dagens bad med att hälla barnpolja i håret på mej och jag orkade inte tvätta bort det så ni kan ju tänkta er hur jag ser ut i skallen. Idag har hon även suttit och ätit kakor och tittat på Lotta, tyvärr inte så länge som jag hade velat (hela filmen) men en kvart är inte illa! Snart så, då sitter hon hela filmen och då kan jag få göra en massa annat "roligt" under tiden, som att städa, laga mat, tvätta och framförallt vika tvätten! Det är väl vad som verkligen skulle behöva göras nu. Hade det inte varit för att vi hade två soffor hade jag inte haft någon soffa att sitta i. Det börjar bli så illa att tvåsitssoffan börjar bli full. Då är det illa. Men just nu har jag ingen energi till det så det får vara. Måste bara gräva fram ett par blöjor Elisia kan ha imorgon. Orkade dock inte göra det nu under kvällen så hon fick sova med en pappersblöja. Jag är rätt så säker på att hon överlever.

Köpte ett tag sen en skjorttunika från HM och den är så underbart skön! Funderar allvarligt på att köpa en till.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kan du inte trimma Robert till att plocka in tvätt?? Fast jag behöver också fixa tvätten, men den händer i gästrummet så jag slipper se den.

2009-10-22 @ 21:40:48
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0