Jag har fallit för trycket

Jag och Robban är lite oense om E:s födelsedagspresent. Det är lång tid kvar, jag vet, men jag tycker om att ha såndant planerat. Vi har exempelvis redan bestämt vad hon ska få i julkapp. Ett kök. Självklart går det inte att klistra in bilden. Men men, jag vill iallafall att hon ska få en docksäng när hon fyller, men Robban säger att det finns inte plats för det i hennes rum - jag är av en annan åsikt. Så då tänkte jag att någon av mina syskon kanske kan köpa det (julklappen från Madde är dock redan beställd).

En sån här tänkte jag mej, fan funkar ju inte att klistra in en enda jävla bild!! Skitsamma. Från IKEA kommer iallafall docksängen och den heter DUKTIG och kostar 149.- den får gärna kompletteras med en tjejdocka. Dockan ska ha en hård kropp och vara ca 42 cm lång (så att den matchar snoppdockan hon redan har).

Jag har även fallit för grupptrycket och skaffat facebook, fast jag fattar inte så mycket av det.

Ordbajs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0