Gallaspya och annat trevligt

Han den där jag bor med ligger inte riktigt på plus. Jag kommer inte ens ihåg när han och jag hade en lördagkväll tillsammans!! Blr bara så jävla trött på det. Det är som att jag får be om hans tid. Borde inte han vilja spendera tid med mej och E? Visst är han hemma många fredagar men då är vi båda trötta efter veckan som gått. Fine att han vill gå ut det gör mej inget, men han behöver väl för fan inte gå ut jämt?

Igår hade han som ursäkt: Ikväll är ju alla kompisar ute, det var jättelänge sen + att de hade varit på whiskeyprovning innan. Den ursäkten köper jag, men då kanske man inte behöver gå ut när det bara är han och någon mer? Om han nu vill vara ute när alla är med så kan han väl prioritera de gångerna? Sen behöver man inte sova bort hela dagen efter heller. Å andra sidan så är det han som är loser, snacka om att prioritera bort sin dotters uppväxt!

Så nu har jag spytt upp min galla över han den där, nu till något roligare.

Åkte till Marieberg igår och tanken var att jag och E skulle äta på McD och sen åka till toysrus och köpa lite julklappar. Riktigt så blev det inte. Vi åt på McD och fick två nya böcker. Sen tänkte jag att det är ju alltid kul att handla lite nya kläder, det kan ju alltid behövas.



Elisia fick två par byxor och en tröja från Lindex som hon gärna visar upp med ett skratt. Skratten kan bero på att jag sa åt henne att skratta.



Själv unnade jag mej en tröja, det är jag värd! Så köpte jag en julklapp till han den där också, men som det känns nu så kommer den att lämnas tillbaka. Om jultomten ska komma måste man vara snäll. Just nu så känns han inte alls snäll.

Jag har köpt en ny vinterjacka till Elisia också men den får ni se en annan dag. Funderar på om jag ska göra något vettigt eller om jag ska skjuta upp det ännu mer.



En liten tjej som ler på kommando :-)

Ordajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0