Superseg dator

Det med bilder på min underbara älskade lilla dotter - anledningen är min dator är sjukt seg!! Robban lovade att ta med den till Dennis å fixa den när jag var i Göteborg. Men så blev det inte. Nu har jag därför allvarliga planer på att våldgästa min kära syster så att hennes hane får fixa det. Har han alla grejer som behövs eller är det någon skiva jag själv ska ha?

Nu till bilderna.



Här på bussen i Örebro på väg till det försenade tåget till Göteborg. Att åka buss var kul. Bussarna har numera även blivit lila. Tydligen har Swebus haft lite bättre villkor än Busslink så de fick ta över. Måste vi åka en sån nu också? Jag trodde att E skulle reagera på spårvagnarna när vi var i Göteborg men icke, eller hon pekade på dem och så men det var ingen större reaktion när vi åkte (en gång sov hon så den turen räknas inte).



Här tittar E på vattenfall - det var roligare än hajarna. Hon har även helt nya Villervallakläder på sej. De är så fina. Ska försöka ta en bild på henne så man ser lite mer av kläderna. Jag är för övrigt kär i kläderna.



Igår passade vi även på att prova förra säsongens vinterklader. De passar fortfarande. Jackan finns det visserligen inte så mycket att växa i men byxorna är fortfarnade inställda på minsta storleken. Stövlarna klämde hon i sej också (stl 19) de var däremot i minsta laget, fast det störde inte henne hon sprang runt som en galning :-) fleecetröja och byxa passade fortfarnade bra. Jag kan verkligen rekomender att prova förra säsongen kläder för då vet man vilken storlek man ska köpa inför kommande säsong.



På eftermiddagen idag fick hon ha strumpbyxor och raggsockor - det ser så mysigt ut så jag var tvungen att ta på henne det. Förövrigt så måste jag lära mej sticka raggsockor.

Kan även tillägga att det har tagit två minuter per bild att ladda upp dem, så Madde: När kan jag komma?

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du, fråga Daniel om vad som behövs och sen är det bara att komma när vi är hemma båda två. Jag kan bjuda på glass då.

2009-10-02 @ 22:48:15
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Men jag vet ju inte vad som ska göras med din dator, vad du har för program osv.

2009-10-03 @ 22:53:23
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0