Städdag

Nej Madde jag vill inte ha dina räkningar, jag har nog med mina egna. Köpte t.o.m två julklappar igår. Till Ida och Anton, blir dom inte nöja får dom stryk + att jag tar paketen själv! Jag har även skrivit ihop en önskelista till Elisia som kommer att mejlas runt till berörda, måste bara få tag på allas mejladresser först.

Annars så har jag tänkt att städa idag. Jag har redan hunnit röja upp på golven så det är bara att ta fram dammsugaren - så långt har jag dock inte kommit. Sen måste jag hinna lyssna igenom och skriva ner två intervjuer, det skulle jag ha gjort i torsdags men då gjorde jag en massa annat skit. Vad vet jag inte, just därför utgår jag från att jag gjorde en massa skit.

Måste säga att jag älskar Lotta på Bråkmakargatan, och jag är glad över att Elisia också gör det. PruttenPluttan är för övrigt lite febrig och sitter i sin lilla gungstol och tittar hur snällt som helst :-)

Dags för dammsugaren nu *suck* skulle mycket hellre ha stickar eller vrikat lite...

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0