Nu har det hänt igen

Ett paket damp ner igår och återigen var det från HM, varför blir det alltid därifrån? Känns som att jag betalar räkningar därifrån hela tiden. Inte bra. Men men jag "fick" lite fina saker iallafall. Bla en tunika som jag har på mej nu, så den får ni ingen bild på för jag har inte lärt mej hur jag ska ta en helfigursbild på mej själv. Tips någon?

Mina nya snygga tofflor jag har iallafall bild på. Eller snygga är de inte men jag var tvungen att ha dem ändå :-) Kanske är det därför jag inte är så nöjd med allt jag har i garderoben? Jag köper kläder som är så fula att ja bara måste ha dem och jag kan heller inte göra mej av med dem efter tag just är att de är så fula att jag måste ha dem. Problemet är ju att denna typ av kläder använder man (jag) inte så ofta.



En virkad scarf/halsduk blev det också. Jag gissar på att den kommer att fungera som en halsduk, det blir nog lite varmt annars.



Här ser ni även en liten del av tunikan. Mössa och halsduk var också ett måste då det börjar bli kallt nu. Halsduken är väl dock i största laget, kommer nog att använda den grå mer.



Som ni ser är jag inne i en lila period :-) väldigt mycket av det jag köper till mej själv numera är lila. Skulle vilja ha ett par lila gardiner till sovrummet men det har jag inte hittat några än.

Att det skulle komma paket hit utan att det finns något till Elisia är omöjligt. Denna gång blev det två bastoppar men det är för tråkiga för att fastna på bild (om hon nu inte har dem på sej). Men hon fick en pyjamas, i tunn velour. Den var poppis.



Så det har var hennes outfit på eftermiddagen - när hon inte näckade.

Tanken är att jag nu ska sitta och lyssa och skriva ner två intervjuer jag gjorde i måndags, och jag kan väl inte påstå att moivationen är på topp. Finns många andra saker jag hellre skulle göra. Städa är en sak och det är inget jag tycker är kul i vanliga fall men men. Dags att vända rumpan till och göra det jag ska.



Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kan jag skicka mina räkningar till dig? Jag har också köpstopp.

2009-11-13 @ 11:14:39
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0