Madde, jag har inte glömt dej

Kan meddela alla att kaffet är nerlagt, fan vad äckligt det var!!! Vet att jag smakade på fyllan för nåt år sen och då var det helt okej - alkohol förändrar tydligen smaklökarna också å inte bara hjärnan.

Min ena nagel har gått av oxå, det gör skitont!! Har nu stora planer på att ta bort lösnaglarna. Jag får väl gå iväg å få manikyr om jag vill vara fin. Fast det är jag ju iofs jämt :-)

Någon som har något förslag på en försenad försdagpresent till han den där jag bor med? Jag kommer inte på något...å Madde jag har inte glömt dej. Du ska få pengar, det är bara så att när jag har tid så glömmer jag dej...Måste väcka E nu om hon ska somna ikväll så jag hinner inte nu heller men du ska få dina pengar.

I övrigt så har dagen gått åt till att tvätta och städa...tvätten är tvättad och större delen torrt så det ligger lite fint hullerombuller i ena soffan, städningen är det en massa småplock kvar. Vi har tre bord och alla blir jämt överfulla. Det spelar ingen roll hur mycket man plockar undan, man kan jämföra det med tvätten. Det kommer nytt hela tiden.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Annars kan ju du få mindre pengar av mig när Fias present ska betalas.

2009-11-08 @ 19:27:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0