Jag vill också ha!

Idag har jag sett en liten, liten bebis :-) jag vill också ha. Är nyss hemkommen från Meandi party å det var som sagt en nykläckt bebis där, en på 4½ månad + två höggravida tanter. Jag är inte ett dugg avundsjuk *ironi*

Det blev en del fina kläder iallafall, gissar på att de kommer nästa eller näst nästa vecka, tyvärr så kostade det en slant också men sånt är livet. Alla har vi olika prioriteringar, för mej har det blivit barnkläder. Måste kolla på tradera också efter ett par nya plyschhängslebyxor till Elisia. De hon har börjar bli lite korta i benen, och hon gillar dem verkligen, så då måste hon ju få ett par nya??

Ont i ryggen har jag också. Datorn står lite högt för att det ska vara bekvämt att sitta och skriva så det kändes igår efter att jag skrivit ner de två elevintervjuerna jag fått på min lott. Men jag blev klar med dem iallafall :-) sen är det väl inte så bra att sticka och vrika heller med det är kul så då är det bara att bita ihop. De två projekten jag håller på med nu har jag tänkt ska bli klara innan jul å Maddes tröja ska vara klar när hon fyller. Det ä tanken om det verkligen blir så eller inte märks väl när den dagen kommer.

Ordbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0