Han har sån PMS

Nu ska vi ta det från början. Det hela började med att jag frågade något (kommer inte ihåg vad det var så det visar ju hur omogen någon beter sej). Jag hörde inte vad han den där jag bor med svarade. När han frågar saker och inte hör vad jag svarar gapar han om och om igen tills jag kommer till det rummet han den där jag bor med råkar befinna sej i och svarar då så han hör. Det tycker jag då att han kan göra samma sak för mej också, men nej. Det sa jag till honom - då är det jag som humörssvängningar.

Då sa jag att han kan väl hjälpa till, fick då till svar att han har minsann diskat!! (vi har diskmaskin så det måste ha varit vädigt jobbgt, att jag dammsuger, dammar, moppar, tvättar, vikér in tvätt mm nämdes inte av någon konstig anledning).

Jag började med maten och när jag stekte köttbullarna så gick de bara sönder och jag frågade honom hur han brukar göra för att de inte ska gå sönder. Fick ett otrevligt svar att det kan du ta reda på själv (här kan man ju börja undra vem det är som har humörssvängningar). Sen bad jag honom om att göra potatismos för hans blir godare, men nej, det fick jag minsann göra själv (PMS eller?)

Till slut var maten klar (det var bara en köttbulle som gick sönder och moset blev gott!!) å jag ropar att nu är maten klar om du vill ha! (har han PMS så kan jag också vronga mej lite), han kom inte å åt. När jag och Elisia hade ätit upp så gick jag till vardagsrummet där han den där jag bor med satt och frågade om han skulle äta annars gör jag en matlåda till mej av det som blev kvar. Han skulle inte äta. Jag anser att han den där jag bor med inte ska uttala sej om vad jag har för humör då hans eget är fan så mycket värre. Visst kan jag bli arg, men jag är inte långsinnt å jag går inte in för att jävlas med den jag bor med.

Å nu är han tveksam till om jag får sitta i hans soffa. Nu reste han sej upp å stängde en skåplucka efter mej, jag blir inte ett dugg förvånad om han bokför det någonstans för att någongång kunna säga kommer du ihåg den 15/11 när jag stängde en skåplucka efter dej?

Surgubbe säger jag bara!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0