Tjohoo, ett nytt inlägg!

Jag slarvar mellan blogginläggen...men vilket är bäst? Att vänta till man har nåt vettigt att skriva eller bara ordbajsa? Vilket jag gör för det mesta, oftast om min lata sambo eller underbara dotter, som ikväll somnade på 10 min!!!, vilket är typ rekord för den senaste tiden 5mm here we go!! Om nån übermorsa från Familjeliv läser detta kommer jag att bli halshuggen MOOOAAHHHHH!!!!!!

Madde: Självklart har jag kvar mina gula stövlar! Min sambo är visserligen lat (när det gäller hushållssysslor, men idag så diskade han!) men han har inte sönder mina saker.



Dessa stövlar följe först med till Hultsfred, där gick jag runt i en dimma av alkohol i kort kjol och gummistövlar och var hur cool som helst! Sen fick de bo hos mamma & pappa ett år och då bosatte det sej en råtta i dem. Det upptäckte jag när jag skulle ha dem till Hultsfed året efter. Skulle vara duktig och skölja ur dem för jag vet att mammas & pappas källare inte är den renaste, så jag fyllde dem med vatten och tömmde i badkaret och ut kom det en död råtta. Jag är glad att jag gjorde denna stövelrengöring hos dem och inte hos mej. Det var pappa som fick ta reda på råttan. Om jag inte minns fel så spolade han ner den i toaletten...

Så till min underbara dotter, Elisia.

Hon städar, här med handdammsugaren. Finns det inte dammsugare i barnstorlek? Riktiga alltså? Imorse så torkade vi skåpluckor i köket.


Hon äter själv, om hon vill iallafall....Gissar på att det kan bero på hur hungring hon är?


Klätt ut sej med hjälp av pappas skjorta.


Smart tjej som tänker miljövänligt! Hon använder tygpåse :-)

Har även hunnit med en tur till päronen för att gratulera mamma lilla på 25-årsdan! Träffade även på resten av familjen där. Elisia fick även leka LITE med kusinerna. Man måste vara generös och dela med sej av leksakerna! Robban ska köpa en riktigt flashig bil till Elisia som hon inte ska dela med sej av! haha!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer ihåg när jag var 7 år och dödade en mus i ridstöveln när jag tog på mig den.

2009-05-11 @ 09:16:57
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0