Idag regnade det

Idag regnade det. Jag var på ett obligatoriskt lektionspass. På introduktionen sa de att just detta pass skulle till viss del ske utomhus. Hur klär man sej då i regnet?

Själv hade jag mina snygga gula gummistövlar, fleecejacka och vanliga jackan + vanliga kläder. Jag saknade vantar, skitkallt om händerna!!

En del andra hade: tygskor, 3/4-dels byxor med tygskor och inga strumpor, ingen jacka m.m. Hur tänker man? Sen år de och klagar över att det är blött och kallt. Klart det är när man inte klär på sej ordentligt, och nu är det ändå vuxna människor vi pratar om!

KNDULSDHR? Tänk på den du!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

De trodde säkert att de skulle slippa vara ute eftersom det regnade.

2009-05-19 @ 11:36:32
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0