Förmiddag

Godmorgon/förmiddag. Idag blev jag väckt 5.50. Ville att vi skulle ligga och dra oss men det ville inte Elisia, så vi testade att lägga oss hos Robban och då lyckades vi ligga kvar i hela 40 minuter. Efter det la jag mej i Elisias säng och hon gick runt och lekte, klockan 7 tyckte dock den lilla damen att det var dags för mej att gå upp.

Igår fick jag sova till 6.20 men fick inte alls ligga och dra mej nåt, så jag är lite piggare idag. Fördelen med att bli väckt tidigt (om man nu promt ska hitta nån) är att man hinner med så mycket mer, lyckades t.o.m få en riktigt bra kombination av lek och städ. Tror att det är första gången jag lyckats med det.

På förmiddagen gick vi till lekparken


Där bakades det sandkakor i massor


Och så var hon tvungen att smaka lite på spaden, den ser ju god ut :-) färgglad och fin. Sen åkte hon massor med rutchkana men det var lite svårt att ta kort på tyvärr. Vi var ute i två timmat iallafall, duktigt av mej tycker jag. Fast jag fick väldigt ont i rumpan av att sitta vid sandlådan, kommunen borde ha mjuka dynor i alla lekparker.



Till middagen premiärdrack hon ur sugrör, hur kul som helst, ännu roligare var det när hon upptäckte att om man trycker på förpackningen så kommer det ut juice ur sugröret.

Börjar dra ihop sej för en ny förmiddag i sandlådan, måste bara plocka undan en massa saker här inne så att det går att dammsuga sen när vi kommer in igen, och så ska jag möblera om i Elisias rum så att sängen inte står vid fönstret - jag vill sova längre på morgonen.

Madde: Du är välkommen på söndag! Hade gärna bjudit in dej redan imorgon men då är det ju kalas i helvetebrottet ;-)

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag stänger på söndag och på dan skulle Daniels föräldrar och mormor komma hit. Kanske kan komma nån kväll i veckan?

2009-05-01 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0