Exem i hårbotten!

Jag har exem i hårbotten!! Det kliar inte och det gör inte ont men det är jävligt irriterande så jag sitter och river i det hela tiden!! Det känns som att det blir bättre då, fast det vet man ju att det inte blir. Är det någon där ute i stora världen som vet hur man får bort exem från hårbotten?? Det känns ju lite svårt att smörja med salva eftersom att jag inte har nån större lust att raka av mej håret. Eller jag har inga problem med det men min kära sambo har det.

En sambo som ar chockat mej idag. När jag kom hem efter seminariet så hade han varit hemma under lunchen och gjort lite nytta!! Startat en maskin med tvätt och fyllt upp vatten i disken, det måste väl betyda att han har tänkt att diska sen?

Madde: Mina tankar är alltid intresanta!! Det gäller bara att lyssna på dem!

En helt underbar dotter som tycker att dockvagnen är ritkigt kul (hon vill ha en rosa nästa gång hon fyller)


Dessa kläder hade hon på sej på fotoraferingen som var på förskolan, tyvärr hade hon en ful svamptröja på sej över när de tog gruppfotot. Elisia tycker dock att det är en jättefin tröja, måste se till att ändra hennes smak sen när hon blir större.


Nej nu är det dags att få nåt vettigt gjort, har som sagt en del att göra i helgen.

1. Läsa klart en bok om miljöutmaningar och svara på frågor om den, det måste vara klart måndagmorgon.
2. Läsa en annan bok, kommer inte på vad den heter men den måste vara utläst måndageftermiddag.

Hinner tyvärr inte läsa hela helgen för på lördag ska vi till päronen i Sannahed å grilla, fast jag vet inte när. På söndag ska jag träffa de andra föräldrarna i förälragruppen och det ska bli kul! Bor ju inte kvar på norr längre + att alla har börjat jobba (iallafall mammorna) så jag har ju inte sett de små liven på jättelänge! De kommer ju ha växt jättemycket!!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill ha en bebis när jag fyller år! Kan du fixa en sån??

2009-05-29 @ 14:32:22
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0