Utvärdering av helgen

Gjorde ju häromdagen en helgens to do, det blev väl inte ritkigt som jag tänkt mej men jag har gjort en del iallafall.

Uppdaterad lista:

# Skriva en inköpslista på vad Elisia behöver för vårkläder, hon kan ju inte gå i termobyxor och vinterjacka hela våren...Klart, var riktigt kul t.o.m. Robban betalar!
# Skriva nytt dagsischema för Elisia (får skriva nytt för varje delkurs). Klart.
# Sy ett överdrag till lilla madrassen som ligger i vardagsrummet. Det är egentligen madrassen till Elisias resesäng, men vi får inte ta bort den för henne. Dessutom så är den väldigt bra - vi brukar slappa på den när vi ser på tv. Den ser dock väldigt tråkig ut som det är nu. Sydde ett fodral, men hade visst mätit fel så det blev för litet, gör ett nytt försök nästa helg, har som tur är mer tyg och det tyget jag redan sytt av kan jag sy en ny sittdyna av till vagnen - man ska tänka på miljön!
# Läsa ut den sista boken för denna delkurs (kommer inte på för stunden vad den heter bara). Halvklart, jag har läst hälften, resten blir i morgon.
# Skriva en text om boken pojkår, då jag missade det seminariet. Har inte gjort det....för tråkigt!
# Träna, förhoppningsvis! Annars så får det bli en promenad, eller varför inte båda? Ingen träningen, men däremot en långpromenad igår när Robban var bakis.
# Sist men inte minst, se Let's Dance finalen!!! Visade sej att det var semi, men jag tittade iallafall!

Blir en del saker nästan helg också!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0