Flyttbilder

Första dagen för Elisia på förskolan på en vecka, förra veckan var hon ju som sagt sjuk. Måste säga att det känns riktigt skönt, ska plugga som en tok idag - har ju en del att läsa in, tyvärr, kanske inte så smart att sätta sej vid datorn heller?






















Hittade en bild från flytten i kameran. Detta är Madde hon hennes hane som äter frukost, tydligen kunde de inte göra det hemma utan var tvugna att skräpa ner hemma hos oss. Kom på att jag faktiskt tog lite mer bilder under flytten men har inte hat tid eller energi till att fixa det men här kommer de:























Vårat gamla vardagsrum, självklart tog kartongerna slut. Jag sa till Robban att de inte skulle räcka, men fick till svar att de gör de visst. Så då fick vi packa i säcker som svärmor tagit med, men det tog självklart också slut. Så det hela slutade med att Madde gick till konsum och köpte pappåsar och sopsäckar och Dennis åkte till ÖB och köpte kartonger. Till slut fick vi iallafall med allt.



Robban skruvar ur fästena till barbordet, saknar den tapeten....saknar alla gamla tapeter! Den gamla lägenheten kändes mer som våran för där hade vi fixat iordning med nya tapeter, ny färg i kök och badrum, nytt kakel i kök och så fick vi nya skåpluckor i köket. Här har vi änsålänge bara flyttat in, som tur är så är tapeterna neutrala iallafall. Måste åka till IKEA och köpa ramar m.m. att sätta upp på väggarna bara, de är helt tomma nu...



Madde tömmer hallgarderoben. Jag och Robban höll på halva natten ändå var vi långt ifrån klara med packningen, men men, klara blev vi - till slut :-)



Bild på en pigg, glad och frmförallt frisk Elisia :-) och så lyckades jag få en bild på en bakishörna igår, beståendes av Robban och Richard.



Ha det bäst! Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0