Uppdatering till Madde


Madde ville ha uppdateringar så att hon har nåt att läsa om, kanske läsa en bok istället? Vad jag vet har så har hon köpstopp på böcker (jag med för övrigt) för att hon har så många olästa böcker (jag med för övrigt).

Min dag har då varit rätt så lugn, haft en bakfull sambo som sov halva dan, kul? Nej. En lugn och snäll dotter, kul? Ja! Robban hann jag då inte träffa så mycket idag då han mest har sovit och sen när han vaknade så åkte han, kom hem, duscha och åt, sen åkte igen, kul? Nej.

Jag och Elisia har däremot varit i Hällabrottet och kikat om det fanns nåt av värde för oss i morföräldrarnas hus. Hittade en serie böcker, lite burkar och lite ljus. Träffade Sickan och Kate där också, trevliga typer :-) Kate är riktigt bra - hon tycker om barn!! De hade väl inte alltför mycket roliga saker, eller så har Madde redan tagit det?

Sen åkte vi till Sofia, Erik, Ida och Anton och där fick Elisia äta, fast det ville hon inte, hon ville leka istället! Nu sover hon som en stock. På väg hem köpte jag Lilla Menyn på McDonalds, sjukt gott, Elisia gav pommesen pluspoäng.

Jag har så ont i huvudet, måste nog ta en piller....

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad trevligt att du uppdaterar så att jag har något att läsa om. Det fanns inte så jättemycket kvar i huset när jag var där heller.

2009-03-29 @ 19:33:12
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Hallå du har inte uppdaterat idag, har du dött??

2009-03-29 @ 21:07:23
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0