Shoppoholic

Kanske överdrev lite i rubriken, men jag har inte köpt kläder till mej själv på jättelänge! Två klänningar och ett par tights på julrean, har övrigt köpt lite kläder till mej under hela förra året eftersom att jag var mest hemma och tyckte då att jag kunde slita ut det jag hade. Min ekonomi är heller inte den bästa och är det inte nu heller, men ändå så kunde jag inte motstå. HM katalogen skrek till mej: HANDLA UR MEJ!! och det var jag ju bara tvungen att lyssna på. Så det blev en beställning för närmare 2000.- minus 10% i rabatt, men vad är 10% egenligen? Inte mycket. Jag tröstar mej med att vi har 500.- tillgodo på HM-kontot för en reklamation, och en del kläder var till Elisia och henne har jag inte köpt något till i år (kan det bero på att hon faktiskt inte behöver nåt?). Men men modet förändras ju och jag vill inte gå klädd som en trashas. Så det lite blusar, klänningar, legging, ett par träningsbyxor, en t-shirt och lite smink. Det är jag också i behov av. Iallafall ögonskuggor.

Behöver jag säga att det går segt med boken? Hade tänkt vara klar med den vid halv två när det är dags att hämta Elisia men jag är tveksam till om jag hinner det. Har 100 sidor kvar. Vill kolla tradera också om de ha några fina barnkläder till PruttenPluttan.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0