Robban handlar själv!!!

Jag slipper månadshandla!! Så skönt - tycker det är ritkigt tråkigt att handla mat, särskilt med tanke på gårdagen...Fast han är inte helt själv. Han har sin 'slav' med sej, hans lillebror Richard.

Just nu är det dags att ta på Elisia pyjamas och försöka få i henne gröt. Får se hur det går ty de senaste kvällarna har inte varit så matglad på kvällen och idag fick hon även middagen rätt sent för vi var på banken.

Vi har varit så duktiga att vi gått igenom vår pension med en bankgubbe! Han konstaterade att jag varken hade tjänat in eller sparat in så mycket än, men tyckte jag var duktigt som ändå sparade 150,- jag är ju trots allt student.

Ha det bäst! Själv måste jag plugga hela kvällen sen och halv natten - är svårt att få sånt gjort när Elisia är vaken.

Kommentarer
Postat av: Madde

Sa aldrig din hane att du skulle ringa mig? Ringde när ni var på banken, men jag ringer imorgon kväll igen!

2009-03-05 @ 20:51:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0