Presentbilder

Finns det någon mer ointresantare att prata med än mamma? Inte för att vara elak men säger så tråkiga saker som jag inte behöver veta! Ett exempel är att hon periodvis berättar om vad hon har drömt. Dels kan ju drömmar vara väldigt osammanhängade när det då berättas av en person som berättar lite och lite där från drömmen så blir det nnu mer osammanhängade och den man berättar för fattar ingenting! Nu skrev jag medvetet lite rörigt, men tro mej det är inte ens i närheten av hur rörigt hon kan berätta.

Har nu iallafall tagit bild på Robbans/mina presenter som han/vi fick ihelgen, och på torsdag kommer Madde med ytterligare en, alltid lika kul med paket!



Två glas, ett glas är kvar i kartongen, två muggar, blomma och en lyckta. Ställer mej fortfarande frågan varför alla köper lyckor?



En brödburk från Sofia med familj. En bra investering då vi aldrig tidigare haft en brödburk - brukar ha brödet i kylen eftersom att det håller längre då. Vi får helt enkelt bli snabbare på att äta upp brödet.

Nu är det dags för tvätthängning, måste säga att det finns roligare saker att göra. Ska nog läsa lite bloggar först trot jag, det är mycket roligare.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Vimmelmamman

Visst är det jag i videon. Jag är kusin med han som spelar Lance

Kram Lotta

2009-03-10 @ 12:41:43
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: fia

Brödet blir faktiskt äldre fortare i kylskåp. Har hört flera säga det.

puss Fia

2009-03-10 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0