Miljötänk 1

Kör mindre bil.När du kan så cykla eller gå, det kan väl inte vara så svårt? Eller kombinera bilkörningen, dvs handla när du åker från jobbet, storhandla så det inte blir massa småturer till Ica, samåk m.m.

Kör en mindre bil! Om du nu har möjlighet, här har vi bara en bil så det finns inte så mycket att välja på. Men när jag och Robban blir så vuxna att vi kanske måste ha två bilar så kommer vi inte att ha två komibis direkt.

Ha det bäst!

Madde: Vill verkligen ha en sån, snälla fixa till mej när jag fyller!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha vi har två stora bilar, kanske inte bra men Daniel måste ha en combi för att få plats med alla jobbgrejer och jag kan inte tänka mig en liten bil=)

2009-03-19 @ 16:59:47
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0