Madde & Sandra

Madde: Boken handlade om en 15-åring, tror han har svårt att flytta helt själv. Hans pappa verkade däremot hur bra som helst. Jobbade och slet.

Sandra: Ja det är helt sjuk att han inte skriver på bättre svenska.

Fick reda på på seminariet att han KAN RIKTIG SVENSKA, varför då inte skriva korrekt svenska? Jag blev bara så irriterad och samtidigt full i skratt när jag läste. Det blir ju så mucket svårare att se vad han vill få fram. Själv fattade jag aldrig poängen med boken, men jag hann å andra sidan inte läsa hela men jag ska göra det nångång när jag har tid. Så i ett annat liv skulle jag gissa på.

Boken som jag skriver om är Ett öga rött skriven av Jonas Hassen Khemiri.

Ha det bäst, själv ska jag kanske läsa?

Kommentarer
Postat av: Mammablogg Galan 2009

Äntligen är det dags att vi alla underbara Mammabloggare ska få chansen att glänsa & njuta av massor av lyx, flärd, glitter & glamour! Och inte minst att få egen tid, tid som vi alla Mammor utan tvekan är värda! Kan Du komma ihåg när Du senast unnade Dig det?!



Nu har Du Din chans! Vi välkomnar 100 Mammabloggare till årets händelse! En helt egen Gala bara för oss! Den går av stapeln den 4-5 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens i Göteborg! Det blir ett fullspäckat dygn där Du som Mamma står i fokus i hela 24 timmar!



Galans höjdpunkt blir en helt fantastik 3-rätters Galamiddag tillagad av Sjöbackens excellenta kockar och därefter en Award-utdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier!



Vill Du hänga på?! Skynda Dig och förhandsboka Din biljett nu!Vi har endast 34 biljetter kvar!



Inne på hemsidan kan Du läsa om vilka andra Mammabloggare som redan har förhandsbokat sin biljett!



Hoppas att vi ses i Göteborg den 4 juli 2009!



Hälsningar



Mammablogg Galans Styrelse

2009-03-07 @ 02:13:36
URL: http://mammagalan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0