Katastrofmorgon...

Morgonen började för mej idag klockan 7, den skulle ha börjat 6:30, hur blev det så?

Jo det började igår med att Elisia badade min mobil, så Robban tog ur batteriet och så så att den skulle torka. Då blev det förmodligen något fel på klockan och det märkte inte jag så den gick typ 2 timmar efter. Som tur var så väckte Robban mej klockan 7 (trots att han visste att jag skulle upp halv 7), men men bättre sent än aldrig.

Då blev det iallafall fart på mej, på med myskläder, struta i frukosten, tvätta ansiktet och sen väcka Elisia. Elisia hade ne riktig drömmorgon, hur snäll som helst. Åt snabbt oc protesterade inget vid påklädning så 7:35 var vi på väg hemifrån. 8:01 gick jag in i klassrummet och jag var inte sist! Och det bästa av allt, alla på seminariet blir minst godkännda!!

Ha det bäst! Själv känner jag mej helt slut efter denna morgon, är inte alls sugen på att gå på VFU-info i eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0